Kosz-Mar
Nie wszystkie duchy były niegdyś istotami z krwi i kości. Kosz-mar był jedynie czyimś koszmarem, dopóki delikwent ten nie umarł we śnie
Umiejętności
1. Odkryj Obawy
2. Załamanie Nerwowe
3. Złodziej Snów
4. Złudzenie
5. Sen
6. Odczytanie Nastrojów
7. Lunatyk
8. Senny Koszmar
9. Szał Psychotyczny
10. Odkrycie Lęków
typ ducha-piaskowy dziad
przekaźnik-sen
Duch-1Burzoszpon
2Zawiej
3Lużna główka
4Boski Krzak
Ataki-Burzoszpon- 1. Mgła
2. Zgaś Światła/ Odległy Grzmot
3. Deszcz
4. Gradobicie
5. Burza
6. Zaciemnienie
7. Niesamowita Ulewa/Bunt Maszyn
8. Wysokie Napięcie
9. Tajfun
Zawiej-
1. Przejmujące Zimno
2. Silny Wiatr
3. Wycie
4. Złudzenie/Większy Wiatr
5. Mania/Odrętwienie
6. Lodowy Dotyk
7. Paraliż/Szept
8. Zamrożeni/Śmiertelne Przerażenie
9. Kakofonia/Pieśń Wiatru
10.Epoka Lodowcowa
Lużna główka- 1. Zdenerwowanie/Pot
2. Niespodzianka!
3. Upał/Przywidzenie
4. Przerażenie
5. Ogniski/Mania
6. Pogoń
7. Fobia
8. Ucieleśnienie Strachu/Deszcz Ognia
9. Szał Psychotyczny
10.Zabójczy Pościg
Boski krzak 1. Dzieci Kwiaty
2. Wstrząs
3. Pnącze
4. Poskręcany Bluszcz
5. Spowolnienie
6. Pułapka
7. Trzęsienie Ziemi
8. Pochłonięcie
Rodzaj-Burzoszpon-Upiór Błyskawic
Zawiej-wendigo
Lużna główka-Zgrozy/Jeźdźcy Bez Głowy
Boski Krzak-Żywiołak ziemi
Przekaźnik-Burzoszpon-Elektryczność/Na Zewnątrz
Zawiej-na zewnątrz
Lużna główka-przejścia
Boski Krzak-ziemia
Kasa-xxx